Sunday, April 29, 2012

Jom Heboh !!!!



A s s a l a m u a l a i k u m

Jom Heboh dekat IPOH !!! bestnya alhamdulillah saat2 yang dinantikan Jom Heboh di IPOH..
Punyala ramai orang dekat Stadium Indera Mulia berpusu-pusu nak begambo dengan artis.
Yang nak bershooping pun ada. Barang murah-murah RM10 sahaja untuk satu barang.
Mahu x meroyan orang yang berkunjung dekat sana.

Seperti biasa saya dan sahabat blogger saya Cik Aimi Farhana sentiasa bersama dan 
jugak mengedik sesama. hahaha over la pulak. Sian kat kawan saya nie berjalan kaki
sebab parking jauh-jauh ramai giler la memang sesak la jalan. Dengan Jom Heboh
pun Jom Heboh sempat lagi saya pegi mekupkan orang pada hari yang sama. Memang 
penatla kan ?? Nasibla dekat belakang Stadium je dekat Kuaters Polis.
Sampai naik kematu kaki-kaki nie hahaha..


Nie la rupa saya makupkan dekat akak nie. Tangan mengeletar sebab nervous giler la 
first time makupkan orang macam tomot-tomot je yang penting dah selamat pun.
Kami dah fikir memang x dapat nak begambo dengan artisla sebab nak makupkan 
akak nie. Alhamdulillah kami berjaya jugak akhirnya penat lelah kami dapat jugak
bergambar dengan artis.


Inilah wajah ceria mereka. Seronok tidak terkata la dapat begambar dengan artis. Wajah
mereka semuanya hensem dan cantik sangat tanpa bermakup. Tak sangka sangat 
artis kita di Malaysia nie terlalu cantik sangat.


Yang nie pulak pelakon dari Lestary 3 Janji hensem x yang baju hijau dekat sebelah saya nie?
Hensem kan ? semuanya wat muka skema hahaha memang sporting la mereka nie.
Bertolak-tolak orang nak bergambo dengan mereka nie.Yang tengah nie pulak 
si tembam bam bam aduhai stay temok-temok bagai hehehee ^^


Inilah wajah kegembiraan kami sesama. Walaupun kami pergi berdua je tapi 
kami tetap seronok sakan. Persahabatan yang baik dan ikhlas dalam 
sesuatu perhubungan itu adalah kawan sejati di dunia dan juga 
akhirat. Insyallah ^^




3 comments :

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2016 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol