Sunday, April 22, 2012

Appy Beday Nurul & Memei


A s s a l a m u a l a i k u m

Semalam 22 April 2012 hari lahir Nurul dan Memei. Meriah la juga ada yang menangis pun
ada. Mana tidaknya berebut dengan satu kek. Best sedap sangat kek coklat nie
siap ada strawbery lagi tu. Cream tu memang bestla sedap sangat lagi banyak la saya
menternak lemak di badan nie.


Nie dia kek coklat sedap kan ada strawbery lagi la nampak lebih sedap bukan.
Hari jadi mereka berdua yang ke 7 tahun. Semoga mereka dapat menjadi
seorang anak yang baik dan yang penting si Nurul tu cuba la berubah dan tak
nakal-nakal lagi ok ^^


Yang ini pula menu tambahan selain daripada kek. Ada Nasi Ayam, Ketiaw Sup,
Ayam Goreng dan macam-macam lagi la masakan yang ada sampai
x larat nak makan banyak-banyak nie kan ?


Tengok la si Memey tu muka sedih pulak. Nak potong kek pun nak nangis.
Tengok Nurul rilek je x nangis pun yela dah hari jadi dia. Memey Befday dia dah
lepas pada 22 March 2012 hari lahir diorang sama je cuma beza bulan je 
jadinya sambut sekali jela. Kakaknya tak bagi apa-apa pun
tolong makan jela depan diorang memang kejam kan aku nie huhuhu ^^

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2017 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol