Tuesday, December 6, 2011

Pertemuan Terakhir Part 2




Bebalik pada sambungan Pertemuan Terakhir Part 2 plak. Last update masa
Pertemuan Terakhir Part 1 kami tengok wayang Ombak Rindu. Memang sedih 
sangat Amy menyaksikan Cik Barbydol menangis nampak macam agak kelakar 
tapi memang sedih la. Sesiapa yg tengok 2 taula betapa sedihnye movie
Ombak Rindu nie.

Selepas abis nengok wayang kami cari port nak snap pic banyak sampi abis 
shoot untuk camera Cik Barbydol punye. 


Time nie Cik Barbydol pegi dekat kedai Accessories dekat JJ sje menerai n
sambil-sambil 2 begambar la sekali kan. Comel x hehehe perasan je aku nie :P


Kami pegi dekat tempat jual-jual bunga begambar disana. Mamat bangla yg 
kerja dekat situ tengok kami je..Yela kan sebab cun kot huhuhuhu.


Nie Cik Barbydol main petik je bunga dekat situ. Bukan bunga betul pun 
tiruan je. Abis begambar dekat sinie kami pun balik. Sampai rasa macam
tak nak balik n lepaskan diorang. Paling sebak sekali masa bersalaman ngan Amy
walaupun baru je kenal 6 bulan tapi ikatan persahabatan 2 terlalu kuat.
Aku sayang sangat dekat korang. :'(



1 comment :

  1. Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:



    1) http://www.mybrhom.com/


    Sebagai tanda sokongan anda. Sila like page kami:

    2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739



    Kerjasama anda. Amat kami hargai.

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2017 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol