Saturday, September 3, 2011

BERAYA WITH MY BFF


Raya...raya...raya.. OMG dapat jugak aku jumpe my BFF ku yg tercinta..
Jumpe diorang pn setahun sekali 2pn time raya..masing2 bzy sb stdy.
Aku je yg dah bekerja. Cita2 diorang tinggi x mcm aku 2 
ingt nk cari duit je..hahahahaha ^^

Cantik x pic kami niehhh ???? eika yg snap pic kami sume nie.. cantik kn???
dia pndai la pasal snap2 pic nie tgokla camera mahal 2.. huhuhu
Time nie aku g umah nanie gadis baju purple 2 stdy as a nursing ..
klo aku sakit ke kj dia suka cucuk orang je..


Yg seblah aku 2 mimie.. Baru lpas excident tp alhamdulliah leh lagi bejalan 
dapatla jugak jumpe. Comel x bff ku nie??? comel kn pilih mana satu yg bkenan..
hahhahaa gurau je mereka nie sudah berpunya. 


Yg nie aku la sempat lagi eika snap aku time mnum jus lemon.
Sedap sgt..Kami di hidang makan lemang n roti canai.. Perut aku dah xleh nk 
masuk.. Asyik makan..makan..makan je..nie pn dah nek 3 kilo..
Appy sagat la dapat jumpe diorang.. 
Insyallah next year raya kite berjumpe lagi k ^^
SAYANG KORANG SANGAT 

2 comments :

  1. selamat hari raya :) Sempat lagi kan nak ucap hehe

    yew cntik gmbr 2 :)
    emm bestnya dpt beraya ngan bff :)
    tapi fatin xdk bff.kawn biasa da la :)

    ReplyDelete
  2. yke??
    kami kawan dh lme dari sekolah rendah sampi la skrg..diorang la yg paling terbaik bg sy walaupun kami berjauhan..ble balik x pnh x jumpe kami berkumpul balik...

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2017 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol