Tuesday, January 3, 2012

Trip To Pulau Pinang Part 2


Sambungan Trip To Pulau Pinang Part 2 plak. Pada hari kedua 
Cik Barbydol berjalan pusing2 komtar n Perangi Mall. Naik bas je nk kesana.
Punyala ramai orang Endon dekat Komtar 2.   Macam-mcm jualan murah 
dekat sane. Lest 70% sape yg bnyak duit 2 leh la shopping dekat sana
kan. Tengah kebosanan sempatla berposing maut.. PIECE :p


Lepas penat berjalan ke KOMTAR pegila MYDIN  cuci2 mate sikit kt situ.
Dekat lorong tepi2 depan mydin 2 pelbagai jenis jeruk dekat sana taw.
Cik Barbydol pun x lepas peluang membelinya juga. Bli la speket RM5.00.


Haaa 2 dia rupa lorong-lorong tepi jual jeruk 2. Dah x larat nk bejalan
dah. Rehat la sekejap sambil2 tu begambarla sikit suasana dekat sana kan?
Belah malam pulak Cik Barbydol pi PESTA pulak.. Punyala ramai 
orang dekat sana dah mcm semut. Nasibla Alang ada kawan yg jaga dekat 
situ adala parking nk masok ke PESTA 2.


Tengok 2 punya la ramai orang berpusu-pusu nk masok PESTA.
Satu kepala untuk Dewasa RM3.00 untuk kanak-kanak pulak RM2.00 kot.
Alang yang belanja cik barbydol men masok je. Bile dah jejak kaki kt situ.
Ya allah teruja yg teramat sangat syok abissss bnyak lampu2.
Dah rupa mcm I-CITY plak 2.


Tengok mcm I-CITY kan??? xdapat g I-CITY kat PESTA pun jadik la kan ??
memang cantik sangat lampu-lampu dekat sana. Selain tu jugak ada
tempat masok Rumah Hantu. HUNTED CASTLE 


Nampak mcm seram sangat siap ada bunyi seram lagi. Tengok 
sje boleh la nk masok x berani la kan ?? 


Tengok mcm2 ada kt sinei.. Rugi klo xg sinie. Insyallah Year 2012 klo umur 
panjang nk dtg lagi la ke PESTA. Lupa nk inform satu tiket nk nek bende 2 
dalam RM2.00 nk nek 2 kne la menunggu sebab terlalu ramai sangat orang. 
Ok nantikan Trip 2 Pinang Part 3 untuk hari ketiga 
plak at Bukit Bendera ye. ^^

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2016 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol