Sunday, January 29, 2012

Lens Baru





Today Sunday. Sepatutnya hari minggu nie hangout ngn kawan2 kan.
Tapi hari minggu nie saya mengadap cermin je main mekup2.
Dah xd keja bosan sangat main mekup2 je la.


Hari jumaat lepas lens saya dah sampai dekat umah atok saya melalui pos 
express saya oder dari barbie lens. Sampai je umah atok saya cakap 
MATA KUCING KAMU DAH SAMPAI..
Ape la atok nie wat lawak plak saya xleh nk tangkap lagi apa ke bende
la atok merepek nie. Finally bile tengok lens la yg saya oder tu. 
Alhamdulillah sampai jugak lens yg saya tunggu2 tu..


Tapi saya nie tidakla arif sangat nk bermakup nie tapi saya rajin
tengok tutorial makup dari kak Ayun Ayunar. Belajar dari
situ jela. Nak beljar kelas bermakup nie kene berduit 
plak jadik cara paling senang ikutla tutorial dia.




Snap yang PERTAMA


Snap yang KEDUA 

Huhuhu sy x reti nk berposing sangat. Macam mn cantik x lens saya
nie ?? Lens saya bewarna voilet first time pakai colour nie takut 
x sesuai dengan muka saya nie tidak la cantik sangat pun. Klo suka
entry saya klik Like k ^^

2 comments :

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2017 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol