Saturday, August 13, 2011

Saya Nak Kereta Nie Jugak ^^



Viva Ellite 

Update for today nk cite sal my favourite car ^^
saya suka sgt kereta nie.. nampak cantik sgt pndangan mate saya.
Target aku tahun depan nk kreta nie jugak ..
Alhamdulillah aku masih tgh mengumpul duit lagi nk bayar deposit mahal 
skit sengla tiap bulan murah bulanan aku bayar. 
Tambah2 warna putih perr memg best la... I like ^^

Second my favourite car ialah jeng..jeng iaitu Myvi.
Myvi firt time tgok memg unik sesangat2.. 
tp memg cantik sgt berbanding dari viva 
coz body nmpak cntik n luas.. Cube korg tgok pix kt bawah nie myvi baru


 Myvi Lagi Best 

Nie dipangil Myvi Lagi Best itu adalah trademark promotion
Myvi baru Lagi best.. untuk colour tema myvi baru 
ialah purple cntik jugak aku tgok mcm ala2 warna biru + purple.
Tpi boleh ke aku mampu bayar bulan2 nk li myvi baru nei??
huhuhuhu maw aku cerek bayar bulan2 mengadap
bayar kete je.. 

bg pndangan korang mn satu aku nk li erk?? antara 
viva ellite or Myvi baru Lagi best ^^

15 comments :

  1. putih itu mengancam hikhik
    nak 1. swift lah. ngee

    ReplyDelete
  2. nanti da beli bawak sy jln ye :D

    ReplyDelete
  3. silah : swift memg nmpak mengancam nk2 warna putih memg best n smart la... harga dia pn cntik 50k la x mampu ^^

    ReplyDelete
  4. lily : insyallah doa2 kn saya bli kete cepat... :)

    ReplyDelete
  5. myvi best!!..sesuai sgt dgn pompuan..beli yg SE..smart n selesa..byrn bulanan pun okey~ ^^

    ReplyDelete
  6. hehe ad ke lg myvi se patern yg lm??
    bukn dh abs stock tingl myvi lg best??

    ReplyDelete
  7. pasni boleh bawak elie pusing kl eh naik kete tu eh? :D

    ReplyDelete
  8. hehehe boleh..insyallah...KL kn jalan sesak la yunk.. klo dtg ipoh meh saya bawak jalan2 pi lumut pkena agin sup2 kt sne ^^

    ReplyDelete
  9. putih itu suci..hehehe..saye guna viva..ok sesangat..minyak jimat..kalo servis pun setiap 10km..tapi kene guna minyak dia sendiri la..kalo Myvi tak tau pulak.Tpi body best Myvi la =)

    ReplyDelete
  10. yke??? saya pn pikir nk li viva je...
    ramai cakap pkai viva jimat minyak..
    Myvi memg cntik sgt body dia..kot xlarat la nanti bulan2 hehehe.. ^^

    ReplyDelete
  11. apa lagi.. simpan duit banyak, anti bile dh beli leh bawak aku jalan2 tepi pantai tiap2 petang ye :)

    ReplyDelete
  12. amboihhhh tiap petg nk pi ronda...
    lingkupla wit minyak den hahahaa... ^^

    ReplyDelete
  13. pilih yag ekonomi,jimat dan seswai ngn poket, tu paling penting...

    :)

    ReplyDelete
  14. due2 cantik..hehe ayu try tengok suzuki alto.cute jugak taw! =)

    ReplyDelete
  15. nak naek duk kat depan..xmau duk kt blkg..ehe..nway, jenguk sini..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2016 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol