Sunday, August 28, 2011

BUAT BISKUT MAZOLLA


Salam sume.. Arnie aku nk cite sikit pasal buat biskut raya nie.
First time wat Biskut mazolla x menjadi hangit le.huuhuhuhu.. 
Cube korng tgok dekat bawah nie
hanggit sngt kn? aku wat telangsung panas sgt.hehehe ^^


Selpas percubaan pertama gagal aku cube la cubaan yg kedua.
Alhamdulillah jadi jugak akhirnya aku wat biskut 
mazolla nie.  Ble menjadi asyik masuk mulut je. sampai nk abis.
xdan nk tunggu raya. 2 kirenye sedap sgt la 2 aku wat huhuhu. ^^


tgok la comel x bentok luv?? Aku guna acuan bentok luv..
Bukan setakat biskut 2 je..bnyak lagi la.hehehe..


Tgok nie tadaaaaa !!! ^^
dah siap pun BISKUT MAZOLLA nie. dapat wat satu balang je.
hehehe. Meh la jemput datang ke rumah makan biskut mazolla aku wat nie.

1 comment :

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol