Friday, November 18, 2011

Followes Cik Barbydol ke 302



Today cik barbydol wat lagi entry pasal followers. Dah 302 followers bukan nk
bngga tapi memg dah nk bangga le huhuhu. Cik Barbydol x perasan followers
nk sampi 300. 2pun my BFF Blog ku Aimi Farhana gtaw. Tapi dah tgok-tgok
dah 302 follower. Thax ye sebab follow cik barbydol yg ke-302 tu :P



Aimi : Wei blog kamu dah 300 followers !! :P
Ayu : Yke wei ?? aku nak snap
Aimi : HAHA cepat2!! :P

2la topik perbualan kami pasal followers nie. Kami memg giler blog sampai
makan pun nk ingat blog jugak lagi taw huhuhu.Bile senang-senang kome
 terjah le blog dia ok.

3 comments :

  1. HAHA , dialog pun ade skalik! terbaikk wokk :)

    ReplyDelete
  2. aceli kalau ade follower beribu2 pun tapi xde sapa baca blog kita ni pun x guna juga.. kita cari follower yang setia dengan kita. baru boleh appreaciate.. tapi tahniah di ucapkan :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2016 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol