Sunday, October 11, 2015

SINGGAH STEAMBOAT & BBQ #GOPENG



...Assalamualaikum...

"BUFFET STEAMBOAT & BARBEQUE"  update 4 today pasal makan. Bila update entry nie perut pun apa lagi krok krek krok krek lapar. 2 bulan lepas cik doll singgah steamboat & bbq nie berdekatan dengan RTC GOPENG. Kedainya betol-betol dekat tepi jalan. So korang boleh nampak banner STEAMBOAT. Waktu beroperasi dari pukul 6pm - 12pm.  


Yang paling bestnya makan steamboat dekat sinie murah jeeeee... RM15 sekepala.. murah kan ?? Makan la  banyak mana pun. Makan sampai muntah ok !! .. huhuhu berbaloi makan steamboat dekat sini.  Kita boleh pilih nak sup / tomyam. Pilihan cik doll semestinya tomyam favourite katakan.


Paling uniknya lagi steamboat dekat sini pakai arang je nak bakar bbq pada bahagian tengah kuali. Senang je.. pakai arang lagi cepat nak masaknya. emmmm sedap kan ? pada bahagian keliling kuali tu kita masukkan la kuah tomyam untuk steamboat.. Sedap ok gerenti korang berpuas hati makan. Kakak..kakak..abang..abang..makcik...makcik.. pakcik..pakcik.. jemputla singah reramai mencuba steamboat & bbq nie tak rugi pun.. Untuk kanak-kanak pula berusia 4 tahun dan kebawah bagi percuma tau.  !! 






9 comments :

  1. Adeh. Terliur pulak tengok update pasal makanan nii. :P

    ReplyDelete
  2. terliur kan ?? hehehe serius memang sedap & terbaik :)

    ReplyDelete
  3. saya pun kaki steamboat tegar jugak..>.< nasibla semenanjung tu jauh dari saya..klu tak dah pegi..haha sedih =')

    ReplyDelete
  4. i love steamboat.
    kena try lepas ni.

    Jemput share story or review my blog.

    lots of love from Seoul,Korea.

    Lurimatravel(dot)com

    ReplyDelete
  5. sedapnya. sy mmg suak steamboat dan gril2

    ReplyDelete
  6. Athirah Diyana : Memang sedap sangat athirah.. jomla turun ipoh merasa makan ngee :D

    ReplyDelete
  7. Cik Kelisa Biru : Sabtu ahad bukak.. isnin tutup

    ReplyDelete
  8. Salam ad nom nk call mcm mne nk booking yea..

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2017 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol