Thursday, February 9, 2012

Mengedik At Ulu Chepor Perak


Terasa macam lama la plak x mengupdate blog purple aku nieh.. Selasa lepas cuti 
Thaipusam macam biasa suka beno la teman nie berjalan. Klo nk bejalan tu x sah 
la klo xpegi dengan nyah aku nie Aimi Farhana dia la yg bawak aku
berjalan sangat yela orang tu ada kete awak xd kete kan??

Penah dengar x Ulu Chepor nie? Best tu gi sana leh mandi manda n begambar sekali.
Nasibla x ramai sangat orang kami pun mencari port yang sesuai untuk berposing.
Klo kuar tu x sah klo kami x bgelak ketawa. Ada masalah jadi hilang masalah
terus dah gelak je kejenye kan?


Camne cantik kan pemandangan Ulu Chepor nie. Klo nk mandi pun boleh. Awak xnak mandi 
sebab x bawak baju jadi begambo jela. Cik Amy nie suka menangkap gambo kita besaiz XXL 
nie nampak la tembam muka awk nie. Aishhh tu la tengah senang hati sangat tu lagi 
bertambah nek badan nie.


Gambar nie nampakla kuruih sikit kan sebab cover perut hehee. Berjalan-jalan
jugak henfon sentiasa ada dekat tangan yela abang sayang reso nanti barbydol
dia kene mengorat hehehe cewahhhh perasan cun la plak. 


Tengokla nyah aku nie pandai bebeno mengedit gambo tu la namanya Pakar IT.
Awak ambik je gambo dia edit nie. Kawan awk nie pandai betol pilih gambak kita 
macam mama hot dipilihnya klo gambak dia idakla nmpak hot mama pun. 

Walaupun kami baru berkawan ikatan persahabatan kami terlalu erat sangat.
Terima Kasih ya Allah kau memberi aku seorang kawan yang baik sampai ke hari 
nie aku besyukur kepada mu ada jugak yang ingin berkawan dengan aku nie.



3 comments :

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol