Monday, November 21, 2011

Give me One Chance !!!





Nape saya susah sngat nak terima hakikat nie Ya allah.. Saya rindu dekat 
dia sgt.Klo boleh saya nk lempar jauh-jauh perasaan sedih saya nie. 
Saya rindu pangilan manjanye. Nape susah sgt nie. Rindu sesangat2..
Tiada dalang gantinye. 



3 Year bukan 3 ari.. Makan masa nk lupakan kenangan manis 2. Maybe saya nie 
tidak layak untuk dicintai atau mencintai. I'm not perfect girl. Last 4 blog
today. Mencari ketenangan. Memang frenz give me support tapi hati nie
x boleh terima hakikat jugak. Rindu sgt saya x pandai jaga dia. Itu lebih baik 
dari dia disakiti sebab perangai aku.. Maapkan mama ye papa :'(





No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol