Wednesday, August 10, 2011

♥ Shoping Time ♥



Shoping Sakan 

Inielah aku..bukan main lagi aku shoping raya siap2..
cantik x baju niehhh?? aku bli harga nye RM 25.00..aku li dekat PARADE IPOH 
tempat barangan siam pnye..cantik2 siut..rambangye mate aku sampai
xtaw nk pilih yang mn sebab cntik sgtla.. ^^


tgokla aku time niehh membelik bukan main lagi.. ^^
yang pastinye sempat lagi begambar..tambah2 sporting plak 2 
mamat siam mniaga..klo g kedai dia pn puas hati 
sebab mesra rakyat la katakan...time nie sudah nmpak
kedemokan aku..klo ktare sgt gemok aku nie ignore jela k kawan2 


Lepas dah g kedai siam 2 kaki aku dah lenguh bejalan...dengan pakai kasut 
tingginye sakit tumit2 kaki aku..sabar jela...huhuhuu...
First time pakai kasut tinggi time kuar selalu pakai kasut crop je...
dari belakang aku nir lagi nmpak kedemukan ku teserlah..huhuhuhu...
dah dapt gaji lagi nk shoping kedai siam 2 lagi ^^

6 comments :

  1. wah best kan shopping.. akak pun suka shopping!

    ReplyDelete
  2. hehehe ye best kak shopping nie...
    tmbah cntik2 lagi la kak heheee ^^
    rse nk bli sume

    ReplyDelete
  3. hhuhuhuu of corsela kn bnyk guit br leh shopping ^^ xd duit air liuk melilih la xdpt li

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan Comment anda ^^

 

Since 2010-2019 | Copyright by © Ayu Barbydol. Design by me Ayu Barbydol